20 ago 2008

España 72 - Croacia 59

3 comentarios:

Lorena dijo...

Dios! Non sabes que rabia me dou non despertar eh!!! Tiña unhas janas de romper con todo...! Que móbil tan subnormal teño...! xDDDD Ahí me avisa despois as nove e pico... A boas horas! ¬¬ Bueno ijual fun eu que non o escoitin cando sonou pero... prefiero botarlle a culpa a el ¬¬ Cando vén miña nai avisarme pensei que xa serían as dose ou así...
Menos mal que ainda vin a sejunda parte que sinón si que rompía con todo! xDDDDDDD

Anónimo dijo...

Boas curmán,
¿seica estás enganchada ó baloncesto? a min gústame pero non penso perder horiñas de sono, mellor miro despois os resultados aquí no teu blog que informas moi ben, jeje.
Deixeite un mensaje no da cigaliña que nos queria comer.
Bico.

Anónimo dijo...

ummm!
Dise unha mensaxe... xa me vale a min!
Perdón polo erro.
Bicos outra vez.