24 ago 2008

EEUU 118 - 107 España




PRATA



3 comentarios:

Lorena dijo...

Estou máis contenta...! xDDDDDDDDDDD E que foi un partidaso... pf pf pf que ben o pasín, a pesar de que non lle pitaran os pasos a EEUU nunca nin nada pero bue... O teu amijo da foto... flipín!!!!! Tamén flipín co meu amijo eh non vayas pensar :D E con Navarro :) Aaaaaaaai quero máis... jou por que se acabaron os xojos olímpicoooos!? :(
Cómprasme a camiseta de Ricky? Veña oh, eu non sei onde a hai, nun blog que vin por ahi valia 75€ :O Canto che valeu a ti? Pero eu quéroa de Ricky ehhhhhhhh RIIIIIICKY jajajajajajajajajaja Cómprama cómprama cómprama

Lorena dijo...

Non me vou a perdonar nunca equivocarme no apellido de Rudy... pódesme dar unha palisa... u.u
Aljún posibilidá dis? SI SOMOS THE VERY BEST!!!!!!!!! OOOOOOOOOOF... jiji Mimá teño que baixar ese partido :D

Lorena dijo...

http://img220.imageshack.us/my.php?image=1184168696fxd0.jpg No? xDDDDDDD Non é por ser pesada, pero é que me parese raro xDDD Porque hai xente que vale, solo lle encontro eu o atrativo pero eu este creo que o ten, pero si non llo vedes non llo vedes. Non pasa nadaaa jajajajajaj
Vistes que simpático Alonso? :D
A ver si atualisas o fotolog que aquí jústame menos comentar xDD
Cómprame a camiseta de Riiiiiiiicky