12 ago 2008

China 75, España 85 =D



E praticamente todo no último parcial ^^

3 comentarios:

Lorena dijo...

Impresionante Rudy ehh (: e Ricky e Pau :D (Despois cando me fun dormir, porque fun que tiña sono xD soñín con Pau xDDDD)
E o próximo ás 3 u.u

Lorena dijo...

Xa, eu tamén o hei de ver. E eu normalmente tamén quedo hasta tarde, esta noite funme ás sinco xDD pero o caso e que cando teño que ver aljo, como a Fórmula 1... dame o sono xDDD
Cando haya un pola tarde hai que quedar pa velo ehh, que neste estuven eu ahi sola a aplaudir e a jritar jajajaj

Lorena dijo...

Supoño que non se esperaban que llo foran a poñer tan difisil...
E eu ó prinsipio pensei que abucheaban a Marc, porque sempre que tiraba os tiros libres abucheaban pero resulta que no, que era a todos. Home que esperas da selección china xojando en China... nós habíamos de faser o mismo. Bueno eu non que son moi educada... xDD Eu quería ver un partido en directo...
Quei de comentarios e que larjos... xP