13 dic 2008

Unha meta ^^

Preséntovos a miña lista de 18 cousas a facer antes dos 18 (: Está sen terminar, pero pronto estará lista XD

18 COUSAS QUE TEÑO QUE FACER ANTES DE CUMPLIR 18 ANOS

por Elvira Blanco

1. Terminar a miña lista de libros.

2. Visitar Londres.

3. Ir a un concerto de importancia internacional.

4. Suspender a avaliación dunha asignatura.

5. Tocar a guitarra en público.

6. Gravar unha curta na que se vexa a Lorena correndo por un bosque e despois pelexando con espadas.

7. Ter un iPod.

8. Pasar unha noite esperta.

9. Cortarme eu o meu propio pelo.

10. Facer o camiño de Santiago desde O Cebreiro.

11. Comprar un ordenador portátil.

12. Ir á praia no inverno en bañador.

13. Plantar unha árbore.

14. Facerme un xersei de lana.

15.

16.

17.

18. Cumprir esta lista.


2 comentarios:

Lorena dijo...

Jajajajajaaj o corto vai a se o mellor da lista (H) xDDDDD

Fátima dijo...

...eu a miña lista millor non a poño...non porque sea cursi...porque non é cursi, e soñadora, dulce e romántica...XDD