4 dic 2008

Gripe

Pode ser o mellor e o peor que nos pode pasar. Mellor porque podes faltar á clase e porque pode ser que se lle contagie a algún profesor e entón non temos clase. Peor porque aínda que esteas mal non podes faltar á clase para non perder materia, porque doe, fai máis frío, fai máis calor e todo son mocos e panos de papel e porque se lle contagia os teus amigos e a eses profesores que "son como amigos" (porque realmente non o son xD) e te sintes mal por eso, aínda que todos saibamos de quen foi a culpa (¬¬')

A noite do martes para o mércores creo que foi a peor da miña vida S: Creo que non durmín, solo recordo estar sentada na cama murmurando "Non teño frío e non estou enferma, non teño frío e non estou enferma, non teño frío e non estou enferma..." No seu momento foi moi... eso, así S: S: S: e moi así ¬¬', pero ahora é así =D e así XP

Foi impresionante vernos a todos enfermos na clase. Bueno, a todos non, a Lorena, que non estaba enferma (: e ós que nos atrevemos a ir á clase con fiebre (no meu caso, non mirei se tiña por si acaso xD), mareados e medio a durmir, a toser e a sonar os mocos.

Eu xa me recuperei (viva o Cortafriol!!^^), pero Raquel está como peor, Joserra igual e Fátima hoxe xa quedou na casa xD



E aquí están os nosos viruuus =D Vense pequeniños pero si pinchas xa se ven grandiños XD O vaquero da dereita é o meu Cortafriol (L) (:

1 comentario:

Fátima dijo...

eu xa estou ben casi de todo...estaría de todo si os listos do conservatorio non me fixeran ir a Ribeira o miercoles para nada...