29 may 2008

Resumo maio 2008 :)




Salou+Port Aventura+Barcelona ;)




Rafting ^^

3 comentarios:

Lorena dijo...

Como mola a foto de rafting jajajaja, bueno todas xD Que ben o pasín nas dúas excursións... ai! xD

Anónimo dijo...

primaaaa... eu fixen eso unha vez e paseino pipa, tamén estaba no leliadoura. Quedeime con ganas de repetilo.
Bico.
Mari.

Lorena dijo...

Como tes o Fotolog congestionado e non me deixa comentarche, e costoume moooito traballo faser este comentario tan superespectacular, superbonito, superguay, superhipermegalomejoor, pois póñocho aquí, si aljún dia me volve deixarche comentar, póñocho, alaaa, ahí che queda:
Non me aparese que atualisaras... Xa resumistes lojo? Eu estuven ca redasión de inglés. É un asco, porque non sabía que opinar sobre eso... xa me costaba opinar en español como pa faselo en inglés, pero ó final máis ou menos foi indo... Ai moi mal o pasín alí a esperar pola bolsa eh jajajajajajaa Foi un día moi duro hoxe... sobre todo o examen de sociales... e as horas anteriores ó examen xDD E que ben estuvo a película, si señor, pa ser española... xDDDD E... eso... aaaai, si hubera diseño gráfico en Coruña... solusionábame a vida! xD A ver a ver... menos mal que pó ano máis ou menos xa o temos desidido... Pobre Fátimi que vai ela sola pa Física sejuramente jajajaja
Bueno, despídome, hasta mañán! :D Yiiiiihaaaa




[i][b]Ji[/i][/b]