19 abr 2008

Unha tarde polo Haley...


4 comentarios:

Anónimo dijo...

Oeeeees!! Que lle teño un pouquichiño de odio a esas personas eh, como o outro dia na clase "que buenos están, hai que ver a serie!"... Nooo!! En serio estúpidaa, Si está ben e ainda por ensima están ben eles pois mira, disfrutas máis, pero estaría ben ijual ainda que foran outros, eh? eh? ¬¬' Mira que eu era fan de Padalecki hasta cando tiña o pelo feo, fijate tiii! xDDDDDDD Ala chau!!!

Anónimo dijo...

Estou farta da república-monarquía-república-monarquía-república-monarquía... estúpidos... xDDD Que pesados, rrrr

Anónimo dijo...

DWIGHT SCHRUTE FOR PRESIDENT!!!!! Abúrrome... Mañán hai que levar física...? Non creo que o leas hoxe, e ainda que o leas non creo que me conete eu pa ver si me contestastes... xD Bueno... haaaai que verificasion mais divertidaaaa "oappopp" xDDDDDDDDDD jijijijijijiji

Anónimo dijo...

Malditas minúsculas! ¬¬ vaya sonrisas...

vivaaaaaaa
vivaaaaaaaaaaa
vivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

^^

Ahhhhhhh poñenche unha silla de rodas o lado da verificasión por si non podes verificar porque claro, non podes mover as pernas, é evidente.

yuhú

ruuuun ruuun babyyyyyy run ruuuuunnnnnnnnn